Gwarancja i serwis
- Okres gwarancji na zakupiony towar określany jest indywidualnie dla danego towaru.
- W przypadku wystąpienia w okresie objętym gwarancją uszkodzeń wyrobu wynikających z winy producenta sprzedawca dokona niezbędnej naprawy lub wymieni towar na wolny od wad pod warunkiem zrealizowania takiego roszczenia przez producenta.
- Naprawa towaru następuje w ciągu 21 dni roboczych od dostarczenia towaru do sprzedawcy chyba, że strony postanowią inaczej.
Termin ten może ulec wydłużeniu do 28 dni roboczych, w przypadku gdy naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych lub wysłania całego podzespołu do specjalistycznych serwisów np. poza granicami RP, - Żądanie wymiany wyrobu należy zgłosić w punkcie sprzedaży w którym dokonano zakupu.
- Warunkiem uznania gwarancji jest dostarczenie wyrobu na koszt kupującego do miejsca zakupu w opakowaniu zabezpieczającym towar przed uszkodzeniem w czasie transportu.
- Warunkiem uznania gwarancji jest dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.
- Gwarancją nie są objęte mechaniczne uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady.
- Gwarancja ulega unieważnieniu gdy wystąpienie uszkodzeń powstały z winy użytkownika oraz niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania lub przechowywania.
- Firma czterylapki.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść i informacje znajdujące sie na opakowaniach.
- Firma czterylapki.pl nie ponosi odpowiedzialności za straty czy szkody wynikłe z niemożności korzystania przez nabywcę z artykułu.
- W sprawach nieuregulowanych warunkami gwarancji zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.